
Uradne ure arhiva in videoteke CTF:| ponedeljek, torek, sreda | 10:30-13:30 | | četrtek | zaprto | | petek | 10:30-13:00 |

Mestari Cheng (2019)
Igralci brez maske - Cvetje za vse čase (2012)
Laila (2011)
Pfad, Der (2022)
Challengers (2024)

V28154 (DVD)
A8780 - Zaznavanje zametkov metodologij(e) v svoji akademijski režijski praksi - digit. kop. (2024, pdf. - diplomsko delo - digitalna kopija)
A8779 - Zaznavanje zametkov metodologij(e) v svoji akademijski režijski praksi (2024, diplomsko delo - 1. stopnja - B)
V28153 (DVD)
V28152 (DVD)
 | |
Stvarni geslovnik eKumbe
gledališče (angl. theatre)
Projekti
Enote
| Duh glasbe v gledališču (seminarska naloga, 2009) | | Duhovnik kot dramaturg lastne predstave (seminarska naloga, 2017) | | Dvojnost likov v dramatiki Bertolta Brechta (magistrsko delo - 2. stopnja, 2020) | | Ekologija v gledališču: Strategije uprizarjanja (seminarska naloga, 2022) | | Feminizem, scenske umetnosti ter ljubljanska alternativna scena osemdesetih in naprej (seminarska naloga, 2021) | | Glasba v gledališču Roberta Wilsona (seminarska naloga, 2015) | | Gledališče in disko: FV 112/15 (diplomska naloga, 2013) | | Gledališče in duševno zdravje (magistrsko delo - 2. stopnja, 2023) | | Gledališče kot terapija za osebe z motnjo avtističnega spektra (seminarska naloga, 2017) | | Gledališče v kriznih časih (magistrsko delo - 2. stopnja, 2020) | | Gledališko dogajanje v Kopru do leta 1964 (seminarska naloga, 2021) | | Gnus in gledališče (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2020) | | Igralčevo emocionalno doživljanje (65-mm, 2022) | | Kaj se skriva v tišini? (magistrsko delo - 2. stopnja, 2021) | | Kako izstopiti iz svojega življenja (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2022) | | Kamniti čevlji (magistrsko delo - 2. stopnja, 2020) | | Konec koncev (seminarska naloga, 1996) | | Lektor kot gledališki ustvarjalec (magistrsko delo - B, 2011) | | Lutkovno, dramsko... to ni več vprašanje (magistrsko delo - B, 2015) | | Mestni oder Koper (seminarska naloga, 2020) | | Nobena pot ni ravna (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2021) | | O besedi, govoru, umetniški besedi, preteklosti, prihodnosti, smrti in odgovornemu igralcu (magistrsko delo - 2. stopnja, 2019) | | O smislu ukvarjanja z mitologijo lastnega naroda (magistrsko delo - 2. stopnja, 2021) | | Pouličnost - splet zabave, provokacije in upora (seminarska naloga, 2006) | | Pregled političnega in protestnega lutkarstva (seminarska naloga, 2022) | | Slekla se bom v rumeno (magistrsko delo - 2. stopnja, 2017) | | Soočanje (magistrsko delo - 2. stopnja, 2020) | | Soočenje s tematiko smrti skozi uprizoritveni proces (magistrsko delo - 2. stopnja, 2024) | | Šolski zvezek (magistrsko delo - 2. stopnja, 2024) | | Transvestizem v gledališču (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2016) | | Upanje, obup in upor (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2019) | | Uprizoritveni jeziki gledališke poetike Nine Rajić Kranjac (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2019) | | V iskanju lutki lastnega (magistrsko delo - 2. stopnja, 2022) | | Vida Juvanova v delih sodobno-zahodnjeevropskih in ameriških dramatikov (seminarska naloga, 1983) | | Vlado Šav (seminarska naloga, 2021) | | Živali v gledališču in performansu (diplomsko delo - 1. stopnja - B, 2018) |

|
Ideja: Simona Ješelnik, Tanja Premk Grum, Martin Srebotnjak, Barbara Sušec-Michieli © 2004, 2025 by UL AGRFT & Martin Srebotnjak. Vse pravice pridržane.
Podatki so last UL Akademije za gledališče, radio, film in televizijo. Vsakršna uporaba podatkov brez pisnega dovoljenja lastnikov pravic in navedbe vira je prepovedana!
|
|
 Bernard Herrmann (29. 06. 1911-24. 12. 1975)
Toshiro Mifune (1. 04. 1920-24. 12. 1997)
Helena Ferenčak (18. 03. 1941-24. 12. 2015)

Po Slovenskem gledališkem katalogu lahko iščete predstave po gledališčih ali sezonah.
-0,3259888-8,700562E-02 |